Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Редчук Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Редчук Р. О. Модель формування готовності майбутніх фахівців з документознавства до професійної взаємодії у сфері соціальних комунікацій [Електронний ресурс] / Р. О. Редчук // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 35. - С. 302-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_35_44
| 2. |
Редчук Р. Сучасний погляд на проблему формування готовності майбутніх фахівців з документознавства до професійної взаємодії у сфері соціальних комунікацій [Електронний ресурс] / Р. Редчук // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 137-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_11_30
| 3. |
Редчук Р. О. Структура готовності майбутніх фахівців з документознавства до професійної взаємодії у сфері соціальних комунікацій [Електронний ресурс] / Р. О. Редчук // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 37. - С. 320-325. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_37_44
| 4. |
Редчук Р. О. Методологічні підходи до формування готовності майбутніх фахівців з документознавства до професійної взаємодії у сфері соціальних комунікацій [Електронний ресурс] / Р. О. Редчук // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 118. - С. 201-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_118_29
| 5. |
Редчук Р. О. Формування готовності майбутніх фахівців у сфері соціальних комунікацій (термінологічна база) [Електронний ресурс] / Р. О. Редчук // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 116. - С. 198-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_116_31 Розглянуто формування готовності майбутніх фахівців з документознавства до професійної взаємодії у сфері соціальних комунікацій (СК). Вперше виявлено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців з документознавства до професійної взаємодії у сфері СК, до яких віднесено: інформаційне забезпечення змісту вищої професійної освіти майбутніх фахівців з документознавства; пріоритет суб'єкт-суб'єктних відносин між викладачем і студентами у педагогічному процесі; поєднання традиційних форм навчання з інноваційними, які спрямовують студента за умов, максимально наближених до реальних життєвих ситуацій; орієнтація освітнього процесу ВНЗ на професійно-особистісний саморозвиток майбутніх фахівців з документознавства. Розроблено та теоретично обгрунтовано модель формування готовності майбутніх фахівців з документознавства до професійної взаємодії у сфері СК, яка структурно представлена цільовим, змістовим, технологічним та оцінювально-результативним блоками та реалізується на принципах соціальної обумовленості цілей та змісту ВНЗ, професійної спрямованості навчання, креативності, активності та самостійності студентів, суб'єктності взаємодії викладачів і студентів.
| 6. |
Редчук Р. О. Особливості використання соціальних мереж у публічному управлінні як сучасного каналу комунікації [Електронний ресурс] / Р. О. Редчук // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Публічне управління та адміністрування. - 2022. - Т. 33(72), № 1. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntvupa_2022_33(72)_1_15
|
|
|